دکتر کمال رضایی مشاور تجارت و سرمایه گذاری

برند سازی شخصی به شما کمک می کند که بدانید که هستید و  برای خودتان ارزش قائل شوید تا خواسه هایتان را جذب کنید، برای دیگران جذاب تر شوید، اعتماد به نفستان زنده شود، با یکپارچگی مسیرتان را بپیمایید و در هر زمینه ای که انتخاب کرده اید خودتان را از دیگران متمایز کنید. برند شخصی شما، شهرت و اعتبار شماست که شخصیت شما آن را تعیین می کند. برند شخصی شما میراث شما هم هست. این یعنی با ارتباط عاطفی و کارها  و تخصصی که ایجاد می کنید چه خاطره ای در ذهن دیگران بر جای می گذارید.

 

دکتر کمال رضایی

 

اکوسیستم برند شما

هر جزیی از زندگی شما، از لباس هایتان گرفته تا همکارانتان  روی برداشت مخاطب هدفتان از شما و تصمیمش درباره اینکه شما و خدمات شما را بیشتر دنبال کند یا نه، تاثیر می گذارد.

 

تیپ و پرستیز ظاهر شما

چه خوشتان بیاید چه نه، چهره ای که دیگران از شما میبینند مهم است. اگر ظاهرتان را طوری بسازید که با برند شخصی تان جور باشد کمک میکند در همان نگاه اول مفهومی اصیل را درباره خودتان به دیگران انتقال دهید.

 

 

ظاهر وسایل معرفی شما

از کارت ویزیت گرفته تا وب سایت باید مفهوم بصری واحدی را درباره برند شما در بر داشته باشد که برداشت درست را در ذهن مخاطبتان ایجاد کند.

 

 مسیر شغلی شما

جایگاه شما در شغلتان است که مخاطب هدف و شیوه  تعاملتان با او را تعیین می کند

 

ارتباطات شما

افرادی که با آن ها سر و کار دارید بسیار مهم است، آن ها بر روی برداشت مخاطبان هدف از شما همچنین بر روی توانایی شما در برقراری ارتباط با کار فرمایان آینده تان اثر می گذارد.

 

 

خودتان باشید

تبدیل شدن به انسانی اصیل به این معنی است که خودتان را همانطور که هستید بپذیرید. هرکس نگاه متفاوتی به زندگی دارد علائق و نفرت های خاص خود را دارد و از مهارت ها و استعدادهای متفاوتی برخوردار است، اگر واقعا میخواهید بدرخشید، موفق باشید و برند شوید باید بتوانید خودتان را از جمعیت متمایز کنید.شما هرگز نمی توانید بر اساس ادعاهای شخصی دیگر برای خودتان برند شخصی بسازید. اگر این کار را بکنید تقلبی می شوید باید آنچه هستید را صادقانه ارزیابی کنید. برند سازی شخصی یعنی به اصیل ترین شکل ممکن به خود واقعی تان تبدیل شوید برند سازی شخصی شما را مالک خود واقعیتان با همه ویژگی های منحصر به فردتان می کند تا عمرتان را در حسرت کسی دیگر بودن هدر ندهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی