دکتر کمال رضایی مشاور تجارت و سرمایه گذاری

 

دکتر کمال رضایی

 

در قرن اخیر برنامه یزی یکی از مهم ترین و بارزترین فعالیت هایی است که تمامی مدیران در شرکت ها باید به آن اهتمام ورزند و هر ساله هزینه بسیاری صرف میشود تا برنامه های آن ها برای اهداف کوتاه مدت، میان مدت و اهداف استراتژیک نهایی شرکت برای توسعه، طراحی و سپس اجرا گردد.

اما با توجه به تحقیقات صورت گرفته در اکثر شرکت های داخلی و خارجی مشخص گردیده است که استخراج و اجرای برنامه های مشخص شده به صورت گسترده نسبت به برنامه های از پیش تعیین شده انحراف بسیار زیادی داشته که این موضوع هزینه های بسیار زیادی بر شرکت ها تحمیل می نماید و به همین علت باعث عقب ماندن از بازار رقابتی و به نتیجه نرسیدن تلاش های آنان برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود می گردد و در بلند مدت باعث زیان دهی و خارج شدن شرکت ها از بازار رقابتی میگردد. 

 

 

مباحث دوره :

  • بررسی دلایل عدم قطعیت در بازار ایران و بازار جهانی
  • چگونه بستر استقرار استراتژی های شرکت را فراهم کنیم؟
  • چه نوع استراتژی مناسب شرکت شماست؟
  • ژیروسکوپ استراتژیک و مؤلفه های آن
  • بسترهای استراتژیک (تمامیت، عاملیت، تعهد)
  • ارائه الگوی جامع استراتژیک برای شرکت شما و ارائه جزئیات مورد نظر
  • پیش بینی آینده کاری شرکت و تنظیم اهداف استراتژیک شرکت براساس آن
  • روی آوری به ژیروسکوپ استراتژیک به جای برنامه ریزی استراتژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی